"Het leuke aan FeedValid is dat het bedrijf blijft investeren. Nieuwe technieken en verbeteringen volgen elkaar hier in hoog tempo op. Je merkt dat iedereen vooruit wil en dat maakt het een interessante plek om te werken."
"Geen dag is hier hetzelfde. Ik werk zowel binnen als buiten. Op het ene moment is er een storing, de andere keer vraagt een machine om onderhoud of ben ik nodig op de productievloer. Ondanks alle automatisering krijg je veel eigen verantwoordelijkheid en heb je echt invloed op hoe de lijn draait. Daarnaast is de sfeer gewoon goed. We helpen elkaar, er wordt veel gelachen en je kunt altijd bij iemand terecht met vragen. Je werkt echt samen als één team."
"Wat ik ook fijn vind, is dat je jezelf hier kunt blijven ontwikkelen. Als monteur leer ik continu bij, werk ik met moderne technieken en mag ik steeds meedenken over verbeteringen. Daardoor blijft het werk uitdagend en interessant. Als ik mijn kennis wil bijspijkeren, dan krijg ik daar alle ruimte voor. FeedValid investeert niet alleen in technologie en innovatie, maar ook in de ontwikkeling van haar mensen. Dat waardeer ik enorm."